Soru başlıkta arkadaşlar benim çocuğum 50 günlük ve kilo alımı yavaşladi hemşire böyle giderse yaşıtlarından geri düşer dedi.İlk günden beri mama kullanıyorum ama işe yaramıyor demek ki Aptamil kabız yapti Bebelac ın da bir faydasi olmadi başka onereceginia varmı