bonitamama benmde 4 aylik böyle uyuyor sırtımda horguc oluşmuş yani. Hep meme de . Bende korkuyorum ileride nasıl olur doye. Uyurken yanına yatmaya çalışıyorum saçını fln oksuuorum poposuna pit pit vuruyorum belki buna alışır diue ama daha kucuk benm tbi ama böyle denenebilir