[silindi] 4 saat hiçbirşey ya biz 10 saat gittik 🤣 yemek termosuna 1 öğünlük yemek alın, suyunu sürekli taze olarak verin, sevdiği oyuncakları alın birinden sıkılmadan diğerini vermeyin arada kucağınıza alıp şarkı söyleyin, ennn önemlisi uyku saatine az kala çıkın Kİ yolda en azından 2 saat uyusun uyanınca mola verip yemek yedirip devam edersiniz hayırlı yolculuklar 🫶🏻