Kızlar bi çok kişi emzirirken destek vitamin ve dışarıdan takviye alıyor ama kaç kez doktora sordum bişey önermedi gebelikte kullandığın ilaçları kullan dedi.Sütüm sulu gibi çok yağı yok rengi rakı gibi sulandırılmış gibi.Su içiyorum güzel besleniyorum ama bir türlü anlayamadım