[silindi] 2 yaşına girince bıraktırdim bende. Artık sürekli kopartiyordu, emzik dayanmiyordu diyebilirim. İsteyince kopan emzikten verdim bak yırtılmış bunun ucu başka yok malesef annecim dedim. Ağladı, kucağıma aldım susturdum. 1 hafta boyunca geceleri sürekli uyandı sabrettim dayandım, kucağıma aldım pispisladim derken çok şükür sonunda alıştı. Ama zor oldu bizimki, gerçekten sabır istiyor. Pes ettim bi ara gittim emzik bulamadım başka çeşitler vardı. Öyle öyle alıştı çok şükür