Bebeğim 34. haftada doğdu topuk kanında kah değeri yüksek olduğu için araştırma hastanesine yönlendirdiler hastalıkla ilgili hiçbir bulgu yok doktorlar erken doğumdan olabileceğini, hasta gibi görünmediğini söylüyor. Fakat 17 ohp değeri düşmesi gerekirken biraz yükselmiş diğer değerler normal. Bu durumu yaşayan oldu mu ?