Unicorn67 İçime dert oldu ya gerçekten çok üzgünüm şehir dışına kaynanamlarin yanına geldik 1 günlük akşam teyzesi ve kızı geldi eşimin bebeğim oynuyordu babasıyla tutunup yürüyor birden kafasını vurdu şişti alnının tam ortası keşke gelmeseydim deidm
kirikkalp Unicorn67 öyle demeyin Allah korusun belki başka bir şey de olabilirdi kötüyü çağırmayın bence çocuk bu herşey olabiliyor
deniz7416 Unicorn67 annemlerin yanına geldim bir aylığa dinleneyim bebekle ilgilemsinler bende biraz kafamı bosaltayim dedim ama sürekli peşindeyim sanki burda daha çok düşüyor sürekli tehlikede . Su bı ay bana 1 yıl gibi geldi evde daha az stres yapıyorum haliyle daha az yoruluyorum.
Laydaren Unicorn67 Tam yürümeye başlayınca ohoo daha kaç kere düşecek. İstemesek de maalesef olacak. Parka gidecek orada düşecek, avmye gidecek orada düşecek. Hepsi küçük morartılarla geçsin bitsin❤️
Unicorn67 kirikkalp öyle tabi ama evimizde herşey ona göre düzenlendiği için böyle şeyler olmuyo 1 guncuk geldik başımıza bu geldi oyuzden çok üzüldüm Allah beterinden korusun tabi.
Unicorn67 -Eraymoms- off evet ama ilk defa bu kadar ağladı ve şişti kafası 😔 kendime de sinirlendim ama engel olamadım
-Eraymoms- Unicorn67 insanın canı acıyor o an biliyorum ☺️ oğlumda ilk düştüğü zamanlar sanki benim ağlayasım geliyordu
Unicorn67 deniz7416 kesinlikle ya bütün gün pesindeydim ben babası da çok ilgileniyor gün boyu dışarda gezdi v.s akşam da böyle oldu aşırı canım sıkıldi nazara geldi sanırım evde hiç böyle şiddetli olmuyor yani ufak vurmalar illa oluyor sizde çok dikkatli olun insanın içine de sinmiyor şuan kafam hala onda o anda
Unicorn67 -Eraymoms- evet 😔 birkere de yataktan düşmüştü bir o gün birde bugün çok ağladı o 5 dk agliyo ama ben günlerce içimden ağlıyorum
-Eraymoms- Unicorn67 üzülme ya 🥲 benimki 2 kez düştü yataktan çok korkmuştum, çok şükür birşey olmadı her çocuk yaşıyor😕 daha kötüsü başına gelmesin yeter çok korumak lazım çocukları
Unicorn67 -Eraymoms- valla içim içimi yiyor bir yanımda eşime kızıyor onun yanındaydı o bıraktı masanın kenarına bilse oda bırakmaz ama işte oldu 😔😔 Allah beterinden korusun bütün yavrularimizi
Lilysa Unicorn67 üzmeyin kendinizi benim oğlum da bir kez beşikten bur kez de mama sandalyesinden düştü ben de kahroldum o kadar da dikkat ediyorum ama bir saniyelik gözünüzün üzerinden ayrılması yetiyor. Çok şükür iyi bebeğim Allah beterinden korusun canları sagolsun
Unicorn67 Lilysa bende birkez yataktan dusurmustum şimdide bu gerçekten kendimi çok suçlu hissediyorum Allah hepimizin yavrusunu korusun
mrs_moomm Lilysa merhabalar sıkıntı olmuyor dmi kızım dikilirken düştü kafasi sert geldi çok ağladı korkuyorum
Lilysa mrs_moomm yani ben tedbir amaçlı ikisinde de doktora götürmüştüm ama tomografi vs hiçbir şey çekmediler sadece normal muayene ettiler bir sıkıntı olmadı çok şükür. Kusma gözlerde kayma uyku hali vs yoksa çok korkulacak bir şey yok demişti doktor. Şişlik morarma falan var mı peki?
mrs_moomm Lilysa şişlik mirluk yok gibi başı zaten dogudtsn dis gibi arkası o sebeple emin olamadım da