Kızlar son bi kaç gündür özellikle geceleri bebeğim uykuda ağlayarak uyanıyor ne yaparsam yapayım sakinleşmiyor taki kendi kendine pırt yapana kadar. Gaz sancısı mı bu neden oldu anlamış değilim ilk defa böyle oluyor. Neler yapabilirim gaz sancısı için geç bi ay değil mi tavsiyeleriniz neler?