Kusannesi mincagnannesi ne yapmam gerek geceleri uyanmıyor ama 4-5 saatte bi kalkıyo sarılık olucak diye korkuyorum yeni doğanda en fazla 2 saat aç bırskın diyolar
deletedmom555 Mehhiv ben rekolac süt arttırıcı bitkisel ilaç kullanıyorum kimse söylediysem dua etti bana bi deneyin 👍🏻Yada ısırgan alıp aktardan çay yapın kendinize oda çok iyi geliyor
Havvanurr Mehhiv bizde 38 günlük olduk bir haftadır emmek istemiyor emziremiyorum nedense süt az geliyor diye düşünüyorum mecbur mama veriyorum ama bende çok istiyorum anne sütü almasını 🥺 denemediği yol kalmadı her şeyi yedim içtim o derece 😓
Minnikim Mehhiv insallah canim. Rabbim sana onu verdi ac mi birakacak. İlla o göğüslerden sutler akacak. Sen stres etme rahat ol hic birsey yemeyen anneden bile sut geliyor 😋 ben hep bu sekilde düşündüm cok şükür rabbim evladimin rizgini veriyor Masallah😍
Mehhiv Keremikonunannesi ben sütümü sadığımda ancak 30 ml çıkıyor ancak damla damla buna rağmen artar mı