Merhabalar 10 aylık oğlum var öksürek hırıltı şeklinde hasta oldı 10 gündür kaç doktor gezdik ve antibiyotikler hava kullamıyorduk o da ishale çevirdi ve sıvı kaybı basladıgı için hastaneye yattık bu gün üçüncü günümüz sorum şu bebeğimin öksüregi hırılsıtı baya azaldı ama hava verince artıyor bu tarz bişey basına gelen varmı havayı vermediğim zaman daha rahatbyatıyor ama vermezsem de ilerler diye korkuyorum hafta sonı oldugu için kendi doktorumuz yok diğer doktorı da görmek mümkün değil