busraosmanayaz Kızlarım benim bebiş 8 günlük bu 2 gündür emzirdikten sonra gaz çıkartamıyorum yani hemen altına yapıyor normal mi bilmiyorum o yüzden sorayım dedim
dogab Normal benim bebeğim de 2 aylık hâlâ beslenince aynı ayda tuvaletini yapıyor ve gaz sorunumuz hiç olmadı kendi çıkardı hep ilk zamanlar gaz çıkarmıyordu bazen ağzından sonradan popodan da çıkmaya başladı :)