cicekseverogretmennnn Arkadaşlar bende 10 mm solid nodül var tek bir tane leke oluyor galiba doktor ped çekimi istedi ama şükür ki tutulum görünmedi ama takip önermiş raporda küçük olduğu zaman ped doğru sonuç vermez diyorlar bu konuda bilgisi olan var mı acaba?