tgbmerve yagmur_solakkk sma comfort kullandım ilk iki ay 3. Ayı bitirdik çok şükür bıraktık mamayı, çok gazı var diye Aptamil aldım almaz olaydım çocuk gaz +ishal yapti mahvoldu bıraktık direk oda hepi topu günde bir kere veriyordum
uykusuzluklarinanasi yagmur_solakkk hipp kullanıyoruz ve etrafımdaki herkeste hipp kullanıyor bir sorun yaşamadık hiç. deneyerek görmelisiniz ama hippten genel olarak memnun çoğu kili
prensesinannesi41 Sma comfort kullanıyorum 2 aylık benimkide memnunum bebelac aldım kabız yapdı aptamilde gaz yapdı biraz deneme yanılmayla buluyorsun bebeğine uygun mamayı birinden başla 😃
prensesinannesi41 _alyazmali_ bebelac gold kabız yapdı hatta geçer belki alışır diye bir süre kullandım kullanmaz olaydım kakasından kan geldi poposu çatladı kızımın bende sma comforta geçtim bundan memnunum ama ishal gibi doktora sordum oda zaten sıvı içiyor sıvı çıkarması normal dedi kilo alımı güzel devam et dedi devam ediyorum birde bebeğim 2 aylık sadece mama kullandığım için erken ek gıdaya başlıycaz dedi
dogab Mama verirken aynı zamanda sürekli emzirirseniz sütünüz artar bilginiz olsun bende ilk iki hafta mama destekli gitmiştim sütüm artınca bıraktım hemen ben hipp yenidoğan kullanmıştım güzeldi anne sütüne en yakın mama bu arada