35+3 te doğum yaptım. Şu an 3,5 aylık. İlk zamanlar hem emzirme yastığının üstüne koyduğum için kafasını baya iyi kaldırıyordu. Şu an düz koyduğumda çok fazla kaldırmıyor. Genellikle ellerini veya koyduğum matı yalamak istiyor. Kafasından çok ayaklarını havaya kaldırıyor. Kafasını tam dik kaldıramaması aklımı kurcalıyor.( bu arada düzeltişmiş yaşına göre değil genelde normal ayına göre ilerliyor)