prensveprensessss Hanımlar 33 haftalık hamileyim ilk doğum sezeryan olmuştu ağrı sancı vs hiç birşey yaşamamıştım şimdi 2 gündür ayağa kalkınca sanki vajinam yırtılıyor iki büklüm kalıyorum git gide artıyor bu ilk defa yaşıyorum nedir bu
sevimailesi prensveprensessss büyük ihtimal bebegin aşağıda cnm bende hamileyim ilk oglumdada o sıkıntıyı çok yaşadım smdide yaşıyorum
vesonradedimkii bende de oluyordu sanki kafası baskı yapıyor gibi hissediyordum dokturunuza sormalısınız bence
prensveprensessss vesonradedimkii çarşamba günü randevum var onu bekliyordum da sanki tutmasam düşecek gibi
sevimailesi prensveprensessss 29 haftada asaga iniyor benimkiler erken doğum riskim var fitil ve ilaç kullanıyorum 36 haftaya kadar cnm yurumekte güçlük çekiyorum yarım saat ayakta dikiliyim aşağıya baskı yapıyor sanki suyuyla gelecek gibi zor ve kötü aşağıda olması 🥺🥺
sevimailesi prensveprensessss Bi doktoruna sole cnm sikayetni zaten ultrason da görür asagidaysa baskı yapar çok zaten hissedersin baskı yaltginj