Snm_arya Esraa6topcu ortalıkta çok kötü salgın var sağlık çalışanı olarak biz bile kırılıyoruz inanın çocuklar daha çok etkileniyor ama dediğimi kesin yapın
CeydaST Esraa6topcu biraz önce gıda mühendisi bir anne sayfasında denk geldim udi hindi yağı damlatınca açılıyormuş ben de almayı düşünüyorum
Snm_arya Asil_T onun bebekler için olan aparatı var canım maske bende takamam ama o aparat çok işe yarıyor
alyamoms_ Esraa6topcu ınstagramda bi doktor anlatmıştı, havayı verin sadece serum fizyolojik olarak bittikten sonra sırtına yavaşca 15 kere vurun dedi biz deniyoruz açılıyo
Asil_T Snm_arya bende de nebulüzatörün maske gorunumlu bir aparatı var ama ne yazikki tutturmuyor.. suratina ancak uzaktan tutabiliyorum farkli bir aparatı daha var onla tutuyorum. Keske maskeyle verebilsem.
Asil_T Snm_arya buharı ayrı dert, şurup vermesi de ayrı bir olay zaten🤯 Hasta olmasin diye gözünün icine bakarken ne yazikki kis boyunca hasta oluyor.