Sevgili anneler merhaba, kızım 7 buçuk aylık yaklaşık bi haftadır geniz akıntısı var. doktora gittik şükür ciğerlerinde falan bi sıkıntı yok dedi. Ateş ve öksürükte olmadı hiç. Zaditen damla verdi onu kullanıyorum, serumla açıyorum her gün 2-3 kez ama bir türlü geçmiyor. Ne yapabilirim bana önerebileceğiniz bir şey var mı? Emerken tıkanıyor ememiyor bi nefeslenip devam ediyor üzülüyorum.