Hayırlı geceler 3 yaş oğlum 1 ay önce yürürken sol bacağından aksamaya başladı burktu herhalde dedik(doğum gününden sonra başladı o gün çocuklarla çok koşup oynadı) geçti sonra tekrardan ara ara yoruldukca toplamaya dışa doğru basmaya başladı hastaneye götürdük röntgen çekildi bisey yok dedi acil doktoru sonra tekrar edince randevu alıp ortopediye götürdük ve tekrar röntgen istedi kalça arası lezyon vs gibi bisey var sanki ama emin olamadım 2 3 hafta geçsin duzelmezse tekrar çekeriz dedi henüz 2 3 hafta olmadı ama bugün oğlum yine ağrıyor aciyor falan dedi bacağından kalcasina doğru olan kısım yarın başka bir hastaneye tekrar götürme kararı aldık ama böyle bir durum yaşayan var mi yaşayan varsa cevap verebilirmi Allah rızası icin