Arkadaşlar bebeğim 6 ay 22 günlük kız artık akşam olmasın uyku vakti gelmesin diye dua ediyorum o kadar bıktırdı. Akşam 7 gibi başlıyoruz akşam azgınlığı çöküyor resmen üzerine asla 11 den önce uyutamıyorum o kadar saat sürekli hareket halinde, besliyorum duş aldırıyorum vs her şeyi denedim. Bir uyku düzeni de yok hani çok özeniyorum akşam 8 de uyuyan bebeklere falan, düzenli bir uyku şekli de yok bezen memede uyuyor bazen sallanarak. Meme veriyorum memenin içine ediyor emerek kalkmaya falan çalışıyor canımı acıtıyor. Ben ne yapcam böyle ya çılgınlar gibi uykusu var doğduğundan beri böyle uykuya inanılmaz direniyor. Zaten hep az uyuyor, uyduğunda da kuş uykusu hep. Aşırı yoruldum usandım ağlayıp duruyor bi türlü uyutamıyorum. Ne yapayım ben