Ardenaden aynen ben de 1yasina doğru gece beslenmesini komple kaldırdım, çünkü hem uykusu bolunuyordu hem de benim belim kopmuştu uyanıp beşikten almak kucağımda uykuluyken tutmak felan çünkü yatarak emziremiyordum.geceyi kesince zaten az olan sütüm daha da azaldı tabi suan günde 1 2 kez emzirebiliyorum 1yas bence yeterli zaten ben hiç emmemisim mesela ama bağışıklığım cok iyidir