lamiakus
lamiakus merhabalar benim oğlum içinde tükürük bezi iltihabı dedi doktorumuz kabakulak testi negatif çıktı , şişlik devam ediyor antibiyotiğe başlamadı sizin şişlik ne kadar sürede geçti , yardımcı olabilecek aktara bileceğiniz bir bilgi varsa çok memnun olurum fazla bilgi edinebileceğim kaynaklar yok maalesef çok geçmiş olsun