faryaa hele o yeni ayaklanmaya başladığı dönem… assssla kendi başına tam yürüyemediği için sürekli elimden tutup bir yerlere götürürdü yerinde de sabit durmayı sevmez artık akşamı zor ederdik bel fıtğı oldum sayesinde 😃
Kötü karı gibi yorum yaptım be, hiç sevmem.
İnşallah en kısa sürede atlatırız hep beraber