Busrak2 Dysona o kada para vermek istemiyorum . Kullandıgınız memnun kaldıgınız model marka atarmısınız
defnemiraybebek Busrak2 karcher marka aldım çok da memnunum 1 yıldır aktif kullanıyorum şarjı da uzun süre gidiyor
defnemiraybebek Busrak2 ay hiç hatırlamıyorum ama benim bildiğim iki çeşiti vardı başlık farkı olan sanırım o da