Yagmursnn yani içinize kurt düşürmek istemem ama duyduğum bir şeyi söyleyeceğim. Karşı binamda bir kadın anlattı onun kızı da küçük yaşlardayken çok fazla su içermiş ama haddinden fazlaydı diyor kadın, en son bir problem mi var diye doktora götürmüşler ve orayı tam anlamadım ama beyninde mi ne şekerlenme olmuş çocuğun o yüzden sürekli su içiyormuş. Ve erken önlem alınmasaymış sonuçları kötü oluyormuş. Sizin çocuğunuz suyu seviyor olabilir veya sürekli tatlı tuzlu şeyler tüketiyorsa susuyor olabilir ama gerçekten aşırıya kaçtığını düşünüyorsanız bir uzmana götürün derim