Bende mecbur kalıp kullanmıştım bi ella var onunla 1 hafta sanırım emzirmemek gerekıyor ertesi var bıde onunla 8 saat sonra emzırmıstim ama o zamanlar bebegım gece cok uyanmıyordu gece 1 de emzırıp ılacı ıcmıstım sabah 8 de emzırmıstim cok şükür bısey olmadı eczane de sorabılırsınız