Bebeğim 7 ayına girmek üzere 2 hafta önce sünnet oldu ve pipisi yavas yavas içeri gömülüyordu doktora foto attım elleme sukıntı yok dedi daha sonra attığımda deriyi geri çek fotoğrafla dedi ama çekemedim çünkü yapışmış! Halbu ki elleme demeseydi ben her gün o deriyi geri çekiyordum ve belki de yapışmayacaktı😔 şimdi yine 3 gün hiç elleme dedi krem söyledi kullanıyoruz ama pipisinin üst kısmı da yapışmış. Yani yapışık olmayan yer de yapışmış pipisinin ucu azıcık görünüyor. Arkadaşlar internette operasyon ameliyat gerekir o parçanın alınması gerekir falan diyor nolur yaşayan yardım etsin temkin etsin biraz😔 doktor darlık oluşmuş önemli bir durum değil dedi ama yok canı yanacak bilmem neleri okuyunca çok kafam karıştı😔