ozlemozkan hangi Doktor’un çoğu diş ateş yapar diyor ki, ben hiç denk gelmedim ki yenidoğan hemşiresi olduğum için söylüyorum, diş ateş yapmaz ishal yapmaz bunlar yanlış bilgiler, 38,5 derece ateşle hastane gidiniz ve bebeğim ishal deyiniz o çocuktan hemogram alacaklar ve görcek siniz ki kanda enfeksiyon var, doktorların çoğunun onu deme sebebi de, halk arasında bizler kendimiz malesef böyle yayım yaptığımız için elden gelecek bişey olmadığını bildikleri için direkt diş ateş yapıyor diyerek gönderiyorlar haliyle. Sevgiler 😍