Bundan 2-3 hafta önce oğluma tuvalet eğitimine başlamıştım görümcemin il dışından gelmesiyle bırakmak zorunda kaldım malesef bırakmamın nedeni de sürekli kaynanam gile gitmemizdi 2 gün devam edebildim sadece oğlum o zaman banyoya gidip lazımlığına oturuyordu ama sadece 1 defa çişini yapmıştı dün başladım tekrardan ve ilk seferki gibi iyi bi sonuç alamadım malesef kakası gelince kesin olarak gidiyordu banyoya ve bugün evin tam ortasına kakasını yaptı napçam bilmiyorum deneyimli anneler fikirlerinize ihtiyacım var sürekli de soruyorum çiş varmı diyorum yok anne diyor ama 5-10 dk sonra yapıyor çişini ortalığa 🤦🏼♀️🤷♀️