dunyam1909 benim bebegmde de alt kaburgalarda dışa dönüklük var bende 2 3 aylıkken fark ettim şuan bebeğim 14 aylık her muayene de özellikle onuda muayene ettiriyorum doğduğundan beri takibinde olduğumuz uzman doktorumuz bunun bir genetik kemik gelişimi olduğunu ve bir hastalik olarak değerlendirmedigini haliyle de her hangi bir tedaviye gerek duymadığını söyledi ama tabiki anne baba olarak biz rahat edemedik başka bir uzmana da götürdük bu süreçte her hangi biseyden doktora gitsem bile hep bunun muayenesini de yaptırdım hiç bir doktor onemsemedi sadece fiziksel bir problem olduğunu söyledi ben yinede rahat edemedim sonuçta ilerde arkadaş zorbaligina maruz kalabilir denize gider havuza gider kaburgaları herkes gibi görünmediği için utanır diye muhakkak bir çözüm bulmak zorunda hissettim büyük bir şehirde büyük bir araştırma Hastanesi’ne götürdüm oradaki profesör doktorda diger uzmanlarla aynı şeyi söyledi benim israrlarima dayanamayip en yakın tedavinin tedavinin 3 yaşına gelince bir kontrol daha yapılıp uygun görülürse korse tedavisine baslanabilecegini söyledi şuan yapılacak herşey organ gelişimini etkiler dedi hatta 3 yaşında da etkiler o yüzden o zamanki gelişime göre karar verilecek dedi biraz uzun oldu ama en açık şekilde anlatmak istedim