Kızlar bende aşırı gaz sıkışması oluyor bu aralar nasıl geçer sizce acile gidiyorum röntgen çekiyor az gaz var diyorlar gönderiyorlar az falan değil iki büklüm oluyorum nefes alamıyorum nerdeyse nasıl geçer sizce bugün 5 kez de kustum Gaviscon verdiler içtim onu