Merhaba kızlar bebeğim 8 aylık ve 2 hafta önce emdi beni en son kaçkere emzirmeye çalıştım emmek istemiyor mama içmek dahada kolayına gidiyor bende sütüm kesilmesin diye elimle sağdım biberona verdim içti ama emmiyor ve bu beni çok üzüyor emzirmeyi çok istiyorum ama o ısırıyor göğsümü kendisini geri geri atıyor napcam ben😔