ka82 Bebeğim iki aylık serum fizyolojik uygulamasını siringayla yapıyorum beşinci yapisim genzinden cok az kan geldi gündüz vakitlerinde fizyolojik sıkmadan aspiratörle geçtim tahris mi olmuştur başına böyle bir durum gelen varmı?
cikolataliekmek ka82 serum sıkmadan yaptıysaniz ondan olmuş olabilir, kuru iken yapmayın, birde bize doktorumuz günde 2-3 en fazla yapma demişti bazen yetmiyor çok tıkanık oluyir ama zarar vermemek adına yapmıyorum
YILDIZYILMAZARGUNKUYUCU ka82 çok fazla yapmışsınız gün içinde en fazla 3 kere yapmaya çalışın hatta sadece tıkanınca yapın birde serum fizyolojik sıkmadan kuru kuru aspiratörle çekmeyin tahriş edersiniz. Bu arada serum fizyolojik hırıltı yapmaz denk gelmiştir bebeğim 1 yaşında doğduğundan beridir serum fizyolojik kullanıyorum.
ka82 cikolataliekmek dönüşünüz için çok teşekkür ederim aslında fizyolojiyi sadece bir kere sıkıyorum nazol aspiratörle 3 kere çekmiş bulundum ve akşam böyle olunca çok korktum rahatlattınız çok sağ olun
ka82 suheyla92 dönüşünüz için çok teşekkür ederim fizyolojik sıkmaya başladıktan sonra bir hırıltı başladı çocuğumda hasta oldu da denk mi geldi fizyolojik mi hırıltı yaptı bilmiyorum
suheyla92 ka82 yo oyle düşünmeyin sadece tuzlu su cok masum oyle bisey yapmaz denk gelmiştir korkmayin 🙏
ka82 YILDIZYILMAZARGUNKUYUCU çok te teşekkür ederim tecrubedizligime geldi fizyolojiksiz çektim yapmaya devam etmeye korkuyorum
ka82 cikolataliekmek bu arafa cocugumun ağzından yaniz genzinden geldi burnundan değil burnundaki kan genzine gitmiş olabilri mi
ka82 YILDIZYILMAZARGUNKUYUCU teşekkür ederim valla yazan herkes iyi ki var cevremede sordum ama insan rahatlamak istiyor sağolun 🌸
ka82 YILDIZYILMAZARGUNKUYUCU 😥 burundan gelen kan yorumlarini okudum ama çocuğumun ağzından yani genzinden geldi acaba burnundaki mi oradan çıktı anlayamadık
YILDIZYILMAZARGUNKUYUCU ka82 canım hiç korkma kötü şeyler de okuma burnunu fazla yıkamışsın ve tahriş olmuş kanamış. Daha az yıkamaya çalış hiç bir şeycik olmaz
ka82 YILDIZYILMAZARGUNKUYUCU işte fazla yikamadim aslında bir kere yaptım sadece otri bebeyle fazla temizledim o kuruttu galiba. İşte tatmin olana kadar defalarca sorup konuşuyoruz 🙄 yarın kontrole götürucez tıkalı olduğu için wizede çok çok teşekkür ederim 🌸
YILDIZYILMAZARGUNKUYUCU ka82 çok haklısınız ama korkulacak bir şey olduğunu düşünmüyorum ufacık tahriş olup kanamıştır ☺️
ka82 YILDIZYILMAZARGUNKUYUCU çok sağolun 🙏🌸 beni çok rahatlattıniz Allah herkesin çocuğunu korusun 🖐️