Canannn Bugun 4 gunumuz, ates dustu cok şükür ama şimdide öksürük başladı. Aynı durumu yasayan var mı acaba
Yavuzuannesi2012 Canannn canım öksürük devam ediyor bizim hastalığımızın 7. Günü daha yeni bitti çok az da olsa var.
Deletedmom781 Canannn nasil anladiniz bu hastaligin oldugunu acaba ? Benim bebegim 25 gunluk burnu akiyor devamli ve sesinden anladm bugun kalinlasma var
Fatma_Zehra Canannn aynen bizde öyleyiz . Tam iyileşti dedim öksürük başladı . Tekrar hasta mi oluyor acaba diye düşünüyordum bende
Canannn Deletedmom781 38.5 ustu dusmeyen atesle gittik canım direk influenza tahlili yaptılar pozitif çıktı
Nuras Benimkisi de aynı durumda ateş geçti huysuzluk ağlama göz çapakları olmuştu hepsi geçti 5.günümüz ama hırıltılı bir öksürük var parçalanıyor öksürünce ağlıyor buhar mı versem diye düşünür oldum
Nuras Canannn hiç birşey yemedi hep emzirdim iki gündür yiyor dr tetrazinc diye bir vitamin verdi onunla sanki iştahı açıldı birde öncesi yemiyor diye çorba yaptım şırıngayla alıp ağzına sıktım bir kaç lokma midesine gitti öylelikle Allah yardımcınız olsun zor bir süreç
Sevgi1 Canannn inflansanin Allah belasını versin üçüncü günü bugün ateşi yeni yeni düzeliyor keyfi yok gözler kirmmizi bana da bulaştı bidebbebekten
Ozlemete Canannn ilaclariniz bittikten sonra kesinlikle kontrol icin doktora tekrar gidin. Cunku yigenimde bu hastalik yuzunden cigerinde leke kalmis suan hastanede yatiyor. Cok gecmis olsun insallah bir an once bebeginiz iyilesir 🤲🏻