Cipsdelisianne Kızlar cocugumun huyları aşırııı değişti sacma sapan şeylere aglıyor uyurken zorluyor beni sinirden patlıyorum bağırıyorum bazen bagırmamak için herşeyi yapıyorım ama bir bakmısım gene aynıyım napmam lazım allah askına
Ccyyln Cipsdelisianne ben çok sabırlı bir insanım. Herkes der Allah sana sabır vermiş diye. Biri ki buçuk yaşında diğeri altı aylık iki kızım var ve sabırlıyım gerçekten. Ha tabi çok kızdığım zamanlar oluyor ama nadiren yani
etuerk Cipsdelisianne ben baktım bağıracağım hemen odaya gidiyorum bir kaç kez la havle çekiyorum tur atıyorum
kisayizyaondan Cipsdelisianne bende çok sabırsızım ya bazen kendimi kontrol edemiyorum bazende edebiliyorum tam bağıracağım zamn hemen inşirah okuyorum o an kendimi frenliyorum
annesininegesi etuerk benimki peşimden gelip devam ediyor 10 saniye yalnız kalabilsem o an sakinleşcem zaten ama peşimden gelip devam ettiği için ses yükseliyor kızıyorum sonra da vicdan azabı duyuyorum çok zor🤦♀️
MoonCrystal Cipsdelisianne ben sabirliyim yani sinirlensemde bir şekilde sakin ol diye kendimle konuşuyorum bebeğimi öpüyorum falan öyle o krizi atlatiyorum
pantenkelebek Cipsdelisianne hiç sabrım yok dayanmaya çalışıyorum bazen kendimi bağırırken buluyorum pişman oluyorum napıyorsun sen bebek o ne anlar bagirmandan diyorum elimde değil ya
balbebeginannesii Cipsdelisianne Allah banada bi sabır vermis bazen kendime sasırıyorum yani ağlama krizindeyse konusuyorum sakince susmuyosa bekliyorum susana kadar sesim cıkmıyor 2.5 yas olduk bakalım sabrımın tastıgı olacak mı 🫠
suheyla92 Cipsdelisianne olmak icin elimden geleni yapiyorum bazen dayanamayacaksam aglarken birakip yan odaya gecip 30 sn gözlerimi kapatiyorum kendimi sakinlestirip dönüyorum
meraferaa Cipsdelisianne yeminle sıfır sabrım tahammül seviyem coookk düşük ve bu beni çok yoruyor biri 5 yaşında oğlum var birde 4 buçuk aylık bebeğim buyukle ilgilen yika giydir hazırla beslenme haizrla yemeğini yedir ve çok iştahsız bir saatimi alıyor ben yediriyorum mız mız bı çocuk kucugude aynı şekilde gündüzleri hele hiiiccc mi hiccc uyumuyir 10 dk anca diğeri az bı çit yapsa gözünü açıyor haliyle bağırıyorum çocuğa sessiz ol uyandırma diye sonrada vicdan azabı çok çabuk sinirlenip coook çabuk bagiriyorum sürekli sinirliyim sürekli bağırma çağırma yoruldum