Daha önce tiroid kanseri olduğum ile ilgili post açmıştım. Yarın da hastaneye yatışım yapılıyor. Pazartesi ameliyat olacağım. Ameliyat süresi için 6 saat bekleniyor. Dua edin benim için olur mu 🤲🏻😔 7 aylık bebeğime aileme sağlıkla kavuşmayı nasip etsin Allahım.