Öyle zor durumdayım öyle yorgunum ki ikisi bir arada yaşıyorum hem diş ve uyku gerilemesi. Bütün gün boyunca ayakta ve sürekli ağlıyor ya da mızmız .uyku neredeyse hiç yok sallanırsa sürekli belki 20 dk uyuyor. Bazen sinirle ve yorgunluktan bebeğime kızıyorum aslında ona değil desteksiz kalmanın sinir sistemimi ele geçirmesinden kaynaklı . Geceleri de uykusu bölük bölük asla dinlenemiyorum .bazen bütün günü 1 öğün yemek ile bitiriyorum. Çok yorgunum . Yazarsam belki iyi gelir diye döktüm içimi :)