Gerçekten artık bu uyku mevzusu canıma tak ediyor. Desteksiz büyüten annelerdenim. Bir tek eşim var ve asker yardımcı olduğu kadar oluyor ama uyku ahh. Genel manevi sorunlarım ve birikmiş tahammülsüzlüğüm için antidepresan kullanmam gerekirken emzirme döneminde olduğum için kullanmak zoruma gidiyor aslında en kötüsünü yapıyorum sigara içiyorum yeni başladım sayılır az ama böyle ne biliyim neyse. Çocuğum doğdu doğalı çok zor uyuyor. 1 yaşına gelmek üzere 5 ekim tam 1 yaş. Bir çocuk emerken bile amuda kalkarak emer mi ya. Günde 1 uyku ve akşam 8-9 a kadar ayakta ağzıma ediyor. Sonra da uyumuyor. Doğdu doğalı böyle uyutmak için en az 1 saat çabalıyorum. Emerken uyumuyor ayakta salla uyumuyor battaniyede salla yok ya garip bi çocuk. Ne yapacağımı şaşırdım. Bana öneriniz var mı gerçekten bütün fikirlere açığım. Yargılayan olmaz umarım ama cidden herşeye okeyim yememesi etmemesi ama uyku artık canıma tak etti ya