momeymen bosch i-dos modelini kullanıyorum 5 sene oldu memnunum ancak şöyle bir problemi var içine koydunuz çamaşırları tartıyor ve siz ne kadar yumuşatıcı koyarsanız koyun gerekli gördüğü kadarını çekiyor o yüzden istediğim gibi buram buram kokuyordu çamaşırlarım. Bebek olduğundan beri yumuşatıcı kullanmadığım için öyle bir sorunum kalmadı