3 gündür evolvia alerji mamasını deniyorum içine kokusu gitsin diye vanilye şekeri koydum dökmeden vanilya şurubu aldım ondan koyuyorum taptatlı oluyor ona rağmen içmiyor yok 3 gün oldu aç bu çocuk 6 aylık bebek sadece 20 cc içti onla duruyor ben napıcam