Kızlar kızım dört yasında oğlum ıkı yasında önce bu kadar degıldı ama artık her zaman hasta oluyor. Çok şükür bın şükür diyorum allahım başka bıt şey vermesın hıc bır anneyı allahım evladı ile sınamasın inşallah. Kızım dört yaş olunca kreşe yazdırdım güzel beğendim kendınde begendı sorun yok belkı ordan belkı başka yerden belkı evde hasta oldu üç gün gıttı sonra burnu aktı yatamadı ıkı gun gıtmedım hanı Evde bır şeyler yaptım burnu akıyordu geçmedi ama bn bılıyordum kendı çocuğum gecmez doktora gıttık havale gecordı nısan ayında butnu akıyor genız akıntısı vat grip ılacları falan hep yasak sadece antobıyoyık yazdı ıyı sukut kullandık burnu o kadar akmıuor ama sımdıde öksürük var önce tek tük öksürürdu sımdılerde fazla oluyor tereyağ Pekmez verdım bal verdım darıösam bal lımon kuru zaten verıyordum hafta da ıkı kere karadut öz’ü var ondan verıyorum göğsünü guElce yagladım sıcak olsun dedım ama yok gececegı yerde artıyor ne yaoacagım ben