bebisimwe merhaba. Biz uzun bir süre duphalac kullandık. Hindistan cevizi yağını bilmiyordum maalesef. Duphalac ile kakasını yapıyor, ilacı bırakınca yapmıyordu. Hindistan cevizi yağına geçince de 1 gün yapmadı ama 2. Günden sonra her gün yaptı. Her sabah aç karnına 1 çay kaşığı veriyorum ben. Eğer kakasını yapmadığı bir gün olursa 1 tatlı kaşığına çıkarıyorum bunu