crybaby Papatya-eylul88 hiç bir şey kullanamadım daha çekiyorum hamileyken ve emdirirken fıtık ilaçları kullanılmıyormuş sadece çok ağrım olunca parol içiyorum o da dua etsem daha çok işe yarar🤣