Seyma-41 bizimki en kötü dereceymiş sanırım ikinci ameliyat gerekecek ama ilk ameliyat sonrası ghemen evimize çıktık sondamiz 10 gün takılı kaldı hemen pipinin ucunda bitiyordu tek bez kullandık bu sürede antibiyotik kullandık tabii. Çok ağrılı bir dönem olmadı ertesi günü evi geziyordu sondanin çıktığı ilk gün en zoruydu ameliyattan bile zordu ilk kez kendi cis yapacaktı çünkü ağlaya ağlaya saatlerce cis yapmasını bekledik bikac gün iyiydi ama sonrasında ikinci ameliyat gerekecegini öğrendik çünkü iki delikten birden cis yapmaya başladı çok agriliydi o süreç de şimdi yeniden sonda takıldı süreç nasıl devam edecek bilmiyorum