arasdenizim Ek gıdaya yeni geçtim doktor gün gün arttirmami istedi ama oğlum Bi çok yiyor bazende çok az yiyor yani doktorun dediği ölçüde yemiyor Bi sıkıntı olur mu sizce
suheyla92 arasdenizim onemli olan bebegin ne istedigi doktor size demek istemis ki yavas yavas alistira alistira gidin birden vermeyin. Ne kadar istiyosa o kadar yesin tabi cok abartmayin kabizlik yapar.