Zeyzey0606 Oğlum 2 ay 22 günlük. Geçen hafta 6 gün kakasını yapmayan oğlum hepsini toplu bir şekilde yaptı. Şimdi 4 gündür tekrar yapmıyor. Aynı durumu yaşayan var mı ? Dönemsel bişey mi? Karnı ağrımıyor sancısı yok şişlik yaşamıyor iştahı normal .
mihribannnnn Zeyzey0606 kakası katı olmadığı sürece bir sorun yok diyor doktor bende yaşadım aynı sorunu kızım 3.5 aylık şimdi 2 günde bir kendi aynı saatte kendiliğinden yapıyor
sevilfatih Zeyzey0606 benim bebeğimde aynı durumda.5 güne kadar yapmıyor sanki beşinci gün hepsini yapıyor hatta diyorum bebek bugün 100 gramını kakayla attı diye :) Doktor 7 güne kadar keyfi yerindeyse ağlamıyorsa normal dedi
iki_prens_annesi_ Zeyzey0606 kronik kabız olabilir maalesef 4 buçuk yaşında oğlum hala zorlanır bebeklikten beri hiç her gün yaptığını bilmem 1 hafta 10 gün 3 5 gün vs vs yani hatta ikinci oğlum 1 buçuk yaşında doğduğundan beri her gün en az iki kere kaka yaptığı için hala şaşırıyorum yani doktorumuz bana maalesef kronik kabız ömür boyu çekicek metabolizma yavaş demişti ama yemekle de alakalı siz bol bol kayısı hoşafı tüketin armut vs buyuyunce de yedirirsiniz
tazecikanne45 Zeyzey0606 heh aynı durumdayız geçen hafta 7 gün yapmadı bu hafta yine 6. Gündü. Bende poposundan biraz zeytinyağı sıktım 1 saat sonra yaptı. Dönemsel mi. Kullandıgımız gaz damlaları mı yapıyor bilmiyorum siz damla kullanıyor musunuz
Annegibi2006 Zeyzey0606 mama yada anne sütü ile beslenen bebeklerde 10 güne kadar kaka yapmaması normal eğer bebeğinizin ağrısı şişliği vs yoksa telaş yapmayın onun dışında doktorumuz bize çok az mamasına zeytinyağı karıştır arada demişti oda işe yarıyor
tazecikanne45 Zeyzey0606 hangisini kullanıyorsunuz biogai ve nurse harveys kullanıyorum bence onlar kabız yapıyor