Hayırlı akşamlar hanımlar oğlum 1 yaşında(17aylık) bundan 1 hafta önceye kadar çok güzel yemek yiyordu besleniyordu meyvesini ara öğünününü yemeğini 3gün önce hastalandı yemeden içmeden kesildi iyileşti şuan biraz daha iyi ama ağzına sütten ve sudan başka birşey sürmüyor bazen ağzına zorla tıkmaya çalışıyorum açmıyor ağzını kilitliyor resmen şu 1 aydır da alışmış istediği olmayınca yada kızıp sinirlenince ya babasına vuruyor ya bana yada kendisine kaç defa anlattım hayır oğlum yapma anneye babaya kimseye vurma kendine vurma ellerinle yüzüne cici cici yapıp o şekilde alıştırmaya çalışıyorum yok olmuyor bugün dış kapının kapısını açtı dışarı çıkmaya çalışıyordu üst kata kayınvalidemin evine gitmeye çalışıyordu annecim gel içeri tek başına çıkamazsın deyip içeri aldım kendi yanağına yine vurmaya başladı nasıl yapmalıyım bu huyundan vazgeçirmeliyim kızlar varmı fikirleriniz o kendisine vurunca çok üzülüyorum yanağını kızartıyor resmen lütfen yadırmagadan yargılamadan cevap verin oğlumun herhangi bir otizm sendromu yok anne baba cici mama adi anneanne teyze dede gibi kelimeleri söyleyebiliyor cırtcırtşı kitap aldım onun üzerinde ki hayvaları takıp çıkartıyor bir sorun yok yani çok şükür