ozg666_ neden yatırmadı acaba biz bi götürdük 40 derece ateşle serum takıldı acilde antibiyotik verildi tekrarlarsa ve ishal olursa hemen geri gelin hiç vakit kaybetmeyin dediler bizde ishal yaşamadık ama gece tekrar yükseldi 41 derece ile geri götürdük hemen yatırdılar 2 gün tedavi olduk sonrasında eve çıktık