azramayaz35 Kiz kardesim 4 ay sonra dogum yapacak erkek bebek bekliyor birturlu isim bulamadik varsa oneriniz yazarsanız cok mutlu oluruz ☺️
nnoktaa azramayaz35 oğlum doğdu 2. Gün hastaneden çıkarken karar verdik adına. Babam emir dedi biz yaman dedik. Emir Yaman oldu. Yeğenimin adı olmasaydı Kerem koyardım. Kısaca Yaman ya da Kerem 😂
AEgemm nnoktaa haha biz de karar verememiştik erken doğdu 1 hafta falan geçtikten sonra karar verdik 😁 küvezde seviyoruz falan ama isimsizdi yavrum