Svdmm Arkadaslar kizim 3 ayini gecti , ise baslayacagim ancak biberonu reddediyor.avent anti colic aldik hemde zorlanmasin diye ama inatlasiyor.nasil cozebilirim bu durumu🙄
Ikrazumra19 Svdmm bende 3.ay da mama basladim sutum azaldigi icin her biberonu denedim en son wee baby aldi bence baska bir biberon deneyin ben kucagimda gezdirip oyle yavas yavas vererek alistirdim
Svdmm Ikrazumra19 bende kucagimda gezdiriyorum 20 ml anca icti ki cop cop emmiyor inat ediyor.2 aylikken denemistim halbuki o zaman almisti ama meme reddi yasamamak icin devam etmemistim keske haftada bir deneseymisim
Ikrazumra19 Svdmm bence alisir o kadar icmis biraz zaman verin😊 mesela gece emzirin gunduz genellille sagip biberonla verin uykuda emer uyanıkken biberon deneyin