Kızlar ek gıdaya geçtik her denemeden sonra yarım çay bardağı su vermem gerektiğini söyledi doktorum ama suyu suluktan içmiyor biberonal verdim içiyor ama mamasından 1 saat sonra çok içti susadını nasıl anlicam nası bi düzen kurmalıyım kaşıkla verdimmi heryeri ıslanıyor yardım